Hayatım boyunca hiçbir zaman “ona söyleyeceklerini bir kağıda yaz ve yak” diyen insanlar kadar karakterli olamadım. Anlamlı şeyler yazıp, onları kimsenin okumayacağını bile bile yok etmedim. Bunu oldukça “ergen”, bazen de oldukça “cool” buluyorum. Ruh haline göre…

Sevgisini de, nefretini de, sinirini de o anda, muhatabının yüzüne haykıran bir insan olarak etrafımda “karaktersiz” ve “iradesiz” olarak değerlendirilmem nedendir bilmiyorum. Evet sevdiğim adamın yüzüne haykırabilmek ya da karşımdaki insanın gözlerine baka baka sövebilmek gibi yeteneklerim var.

Ama iradesizim beyler.

Leave a Reply

