deborah loves rudy

Işığı kapatıp, yatağa uzanıp Daniel Licht dinlemeyeli tam 2 yıl olmuş. Hayır, Daniel Licht benim için Dexter’ın birkaç adım önünde yer alır her zaman. 

Benim ellerimin titremesi de pek kolay değildir. 3 konuda üzerimde tam etkiniz bulunmak zorundadır. Size deli gibi aşık olmuş olmam, 6 saatten fazladır yemek yememiş olmam ya da çok iyi piyano çalan birilerini dinliyor olmam gerekir. Üçüncü seçeneği hakkıyla yerine getirebilen birinin gözlerimi doldurması hiç de zor olmaz. Eğer ki bunu karşımda yapıyorsa istemeden birinci seçeneği de gerçekleştirmiş olur. 

Bundan iki yıl önce, tam da kontrollüyken müzikten daha çok zevk aldığımı fark ediyorum. O ipod’un içinde bir sürü Daniel Licht kompozisyonu vardı. Yürümekten daha çok zevk alıyordum, bir yere ya da birine yetişmem gerekmiyordu. Yetişmem gereken insanlar 600 ve 2300 kilometreler arasında sınıflanıyor, boş zamanlarımda cenazeme kimlerin yetişebileceğini hesaplıyordum. Ama kontrol bendeydi, ölümüme ben karar verebilirdim, bu sayede 2300 kilometredeki insanlar bile yetişebileceklerdi.

Artık ağlamıyorum. Kontrolsüzlükten. Mutluluğumu ve mutsuzluğumu başka insanlarla ilişkilendiriyorum, böylesi daha az yoruyor. İstediğimi alamazsam üzülüyorum, alıyorsam mutluyum. Her şey bu kadar basit ve düz. 

“Seni nasıl oluyor da bu kadar az etkiliyor müzik?” demiştin ya, gözlerim dolup ellerim titreyebiliyor. Nefesimi vuruşlara göre ayarlayıp, gözlerimi açmak istemeyebiliyorum. Nasıl aştığımı merak ettiğin her şey boğazımın ortasında bekliyor. Çünkü bir yerlerde kontrolü yine elime alıp hatırlıyorum.

 

Hatırlamak en kötüsü.

Leave a Reply

