Hardcore days, softcore nights

Dinlemekten zevk aldığım şarkıların değiştiğini fark ettiğinizde benim için korkmanız oldukça normal. İlk kez açık açık gitmekten zevk aldığımı söylediğim bir sokak yüzünden 4 gün boyunca uykusuz kalmanızı anlayışla değil egoyla karışık mutlulukla karşılıyorum.

Benden beklenmeyecek bir sakinlikle mutluyum. Beni üzen insanlardan hızla ve oldukça yoğun intikamlar aldığım yönündeki duyumları tamamen yalanlayacak bir sakinlikten bahsediyorum. Sorgulamamanın ve cahilliğin beni daha fazla mutlu ettiğini üreme eğitimi sırasında anlamıştım. O günden beri de “neden?” sorusunu hayatımda minimal düzeyde kullanıyorum.

Hala çok yorgunum, dinlenebilmiş değilim.  Gezmekten ve gülmekten yorulmuş haldeyim. Tüm bunların sizi “Daha ne istiyorsun lan?” sorgulamasına götürmesini engelleyecek sebeplerim de var elbette. İnanın mutlu olmak çok yorucu. Üzülmemek, üzülmemek için salakmış gibi davranmak çok yorucu.

Hala beklediğim özlenmişliğe ulaşamadım ama. Onu napsak bilmiyorum.

Leave a Reply

