Grace Cole ile Pamuk Eller

image

Sürekli oje paylaşmak ve bu konuda tavsiye vermek yanında bazı yükümlülükleri de getiriyor tabii. Güzel ve bakımlı ellere sahip olmak bunlardan en önemlisi. Genel itibariyle hem küçük hem de zayıf olduğu için ellerimi çok sevsem de kuru bir tene sahip olmak da benim lanetim. Hatta bu konuda en çok muzdarip olduğum uzvum dudaklarım olduğu için bu hafta bir de dudak nemlendiricileri ile ilgili post yazmayı düşünüyorum.

Sadede gelirsem; Ankara’da yaşamanın deniz hasretinden sonraki en büyük sorunu soğuğu. Karasal iklime yenilmemek için sürekli nemlendiricilere başvurmak zorunda kalıyorsunuz. Eldiven dahi kullansanız cildinizin kurumasına engel olamıyorsunuz. Bu yüzden ben bir süredir Grace Cole ürünleri kullanıyordum. Kullandığım ürünü tekrar almak için gittiğimde bu kez daha küçük bir şişeyle beraber meyveli bir törpünün “Fruit Sensation” ismiyle satışa sunulduğunu gördüm. Kremin halihazırda hindistan cevizli olanını kullandığım için de törpüyü denemek için bu pakedi satın aldim.

Kremden zaten çok memnundum. Çok kolay emilen ve aromasını inanılmaz güzel hissettiren bir el kremine sahip Grace Cole. Bana göre tek handikapı nemli etkisini çok uzun süre koruyamaması ancak zaten en iyi el kremi olduğuna dair bir iddiaları da yok.

image

Bu pakedi alma sebebim olan törpü ise dünyanın en tatlı törpüsü olabilir. Rengi, meyve resimlerinin sedefli olması zaten mükemmel bir görünüm kazandırırken törpüyü kullanırken buram buram yükselen portakal kokusu çok sevimli. İnanılmaz güzel bir hindistan cevizi aromasının yanına bir de portakal kokusu eklemiş İngiliz Grace Cole.

Bu seti bir çok mağazada gördüm. Nitekim birkaç Grattis de vitrinlerine yerleştirmiş bile. Denemek isteyenler için bulması çok kolay bir set olacaktır.

Leave a Reply

