Günün Ojesi – 3

Image

Günün ojesini bu kez deneysel bir çalışmaya ayırmış olduk. Enamel Dryer sprey almaya gittiğimde gözüme bol renkli cıvıl cıvıl bir şeyler ilişti. Normal şartlar altında Golden Rose’dan tiksinen biriyim. Ne kozmetik ürünlerini ne de ojelerini tercih ediyorum. Özellikle ojeleri ne rengi tam tutturuyor, ne kıvamı düzgün. Çok daha sıvı olması gerekenden. Bunun yanında çok zor kuruyan ve çok çabuk zedelenebilen ojeler. Tam kuruduğuna emin olduktan sonra bile minik bir çarpma ojede bozulmalara yol açıyor falan. Velhasıl Golden Rose’dan nefret ediyoruz. Ancak kendileri yeni bir oje serisiyle karşımıza çıkmışlar. Öyle alengirli alengirli durunca rafta, dayanamadım aldım.

 

Image

 

Jolly Jewels koleksiyonu içinde tonlara bağlı olarak ojenin içinde pullar barındıran bir koleksiyon. Resimde gördüğünüz ve benim satın aldığım oje her renkten pul barındırıyor ve rakı beyazı bir baza sahip. Ancak gittiğim yerde tüm koleksiyon bulunmadığı için koleksiyonun tamamı mı rakı beyazı baza sahip yoksa pul renklerine göre baz da mı değişiyor hakim değilim. Gerçi rakı beyazı baz kullanacaklarına hiç kullanmasalarmış daha iyiymiş. Neden derseniz, bu rakı beyazı baz, ilk katında oldukça dalgalı duruyor haklı olarak. ikinci katı sürmeye kalktığınızda ise tırnağınız pul içinde kalıyor. O nedenle ben kendi bazımı kullanıp onun üzerine bu cilayı kullanmayı karar verdim. Pulların barındırdığı bir renk olmamasını istediğim için şu pembeyi seçtim:

Image

 

 

Bu ikilinin uyumundan bayağı memnunum aslında. Hem böylece rakı beyazının sebep olduğu dalgalanmayı en aza indirdim, hem pulu minimumda tuttum hem de kıyafetime uygun bir hale getirdim ojeyi. Sürdüğüm tüm gün “Ellerim jelibon gibi oldu meheheh” diye dolaştım, bayağı da beğendim çıkan sonucu. Normalde 1-2 tl olan Golden Rose ojelerin bu serisi ise 8 tl’ye satılıyor. Yine de benzerlerinden çok daha uygun. Nitekim bu tip özel koleksiyonlar 20 tl gibi fiyatlardan başlıyor.

 

Image

 

 

Güneş ışığında da böyle bir görünüme sahip oluyorlar. Ankara güneşi de ne kadar gösterebilirse artık 🙂

 

Baz Oje: Pastel No:61

Cila: Golden Rose Jolly Jewels No:115

Leave a Reply

