Günün ojesi – 4

Normalde bugün blog yazmamak konusunda çok kararlı olsam da, ekonomi çalışmama adına halkı aydınlatma görevini üstlendim. Mint yeşili Sally Hansen ojemi aldığım gün bir tane de Essence kapmıştım. Daha önce tek bir rengine sahip olduğum, bir de jel eyeliner’ını denediğim bir marka Essence. Eyeliner’ından çok memnun olsam da projelerinin çok yoğun olduğunu düşünüyordum.

Nitekim Date with the Night da yoğunluğu ile göz dolduran, tırnağa kaçak kat çıkan bir oje. Üstelik bu yoğunluğuna ek olarak da oldukça fazla dalga izi bırakan bir oje. Ancak ben ve çevrem rengini o kadar çok beğendik ki, sanırım bu dezavantajlarını görmezden gelebilirim.

Şişede oldukça kahve ve krom bazlı görünen oje tırnağınızda gri ağırlıklı duruyor. Hayal etmenize ne kadar yardımcı olur bilmiyorum ama Audi fümesine çok yakın bir ton 🙂 Kapalı havada nasıl durduğunu şöyle göstereyim;

image

Ojenin şişesi yanımda olduğu için şişe görselini paylaşamıyorum. O nedenle reklamda kullanılan görseli yardımcı olur umuduyla şuraya bırakıyorum;

image

Tahmin ettiğiniz gibi kahve tonunda olan oje bu postun da nesnesi olan. Denenmeli mi sorusuna bence evet yanıtı verebilirim. Internette genel olarak rengi beğenilmese de benim çok hoşuma gitti. Evet, keşke şişeyle daha tutarlı olsaydı.

Oje: Essence No:45 Date with the Night

Leave a Reply

