Flormar – Nail Dryer

Öncelikle selam tekrardan. Günün ojesi serisine istemsiz bir ara vermek zorunda kaldık, ben tatil telaşına girdim. O arada finallerden sonra kalan 3-4 günümü arkadaşlarıma ayırdım ve blogu boşladım. Arz ederim. Ancak yine de blogu artık uzun süre boş bırakmama kararımdan sapmadım ve size yoldan post yazmaya karar verdim. Sabah bavul hazırlarken elime gelen nail dryer’ın birkaç fotoğrafını çekip, denemeyen kaldıysa fikir vereyim istedim.

image

Benim gibi özellikle son anlarda kıyafet degistirmeye karar veren kadınlar için ojeyi de değiştirmek büyük bir zulüm. Renk seçmek, eski ojeyi silip yenisini sürmek, yenisinin kurumasını beklemek, tam kapıdan çıkarken çantada bir şey unuttuğunu fark edip elini daldırmak…Ve bozuk ojeler ve sinir stres içinde insan içine çıkmak.

Bu ritüeli bir parça da olsa azaltan bu muhteşem ürünle tanışmam 3 hafta öncesine dayandı. Daha önce de oje kurutucu spreyin faydalarını duysam da, tırnaklarıma daha fazla kimyasal uygulamamaya kararlıydım. Ta ki yine bir sabah özenle yaptığım nail art’ın üzerindeki yastık izlerini görene kadar.

Oje kurutucu spreyi ojeyi sürdükten bir dakika sonra yaklaşık 30 cm uzaklıktan tırnaklarınıza püskürtüyorsunuz. Her ne kadar basınçlı şişenin arkasında anında kuruma garantisi verse de bence bir dakika da spreyden sonra beklemeniz yararınıza. Iddiaları çok tutarlı değil çünkü ^.^ Spreyi sıktığınız anda parmak uçlarınız donuyor zaten, bence ojenin kurumamasına imkan yok. Ilk defa kullanacağım bir ürün için onlarca lira vermek istemediğimden ben ilk olarak Flormar’ı denedim.

Memnuniyet kriterim açıkçası kısalan süreden ziyade yastık izi ya da zedelenme gibi hasarların en aza indirilmiş olması. Üstelik sprey resmen cila görevi görüyor ve oje olduğundan daha parlak duruyor. Bu nedenle bence başarılı bir ürün.

image

Flormar bu ürünü piyasaya 400 ml ve 200 ml şeklinde iki boyda sunmuş. 200 ml’lik boyu 7.5 TL olmasına rağmen 400 ml’liği de 9 TL. Benim büyük boyu tercih etmemin sebebi de bu.

Bu boyu yaklaşık 10 kez kullandım ve yarıya geldiğimi söyleyebilirim. Sprey olması çabuk biteceği izlenimini uyandırmıştı ancak fiyatını düşündüğümüzde yeterli bir performans bence.

Leave a Reply

