Nerelerdeyim?

Hem günün ojesi serisine hem de ürün denemelerine ara vermiş görünüyorum aslında. Hedefim gün aşırı en azından bir post yazmakken günlük telaşlardan dolayı şu anda başarılı bir devamlılık sağlayamıyorum. Nedenlerini sıralamak gerekirse öncelikle okulumun bulunduğu Ankara’dan ailemin bulunduğu Balıkesir’e geldim sömestr dolayısıyla. Buna ek olarak sömestrda mümkün olduğunca az oje kullanarak güç toplamasını sağlama kararı almıştım. Bunu günün ojesi serisini aksatmadan uygulamayı düşünüyorum. En azından post için gerekli resimlerden sonra ojeyi siler yine de seriyi devam ettirebilirim. Bu konuda da aslında bir post yazmak gerekecek, tırnak sararması hepimizin belası. Şimdilik bunu not edip, oje tırnağınızdayken geceyi geçirmemeniz önerisinde bulunup atlayayım.

Birkaç sağlık sorunu ile de savaşıyorum bu arada. Aslında günün ojesi için Sally Hansen mint green’i aldığım alışverişte Yves Rocher’den de biri onarıcı biri renklendirici olmak üzere iki lipstick almıştım. Bunları deneyip paylaşmak niyetindeydim ancak Ankara’nın soğuğundan dolayı her ne kadar dikkat etsem de çatlayan dudaklarım yaraya dönüştü ve şu anda medikal bir pomat dışında dudaklarıma hiçbir şey süremiyorum. Bunun yanında yaklaşık 4 yıldır devam eden “final döneminde kol içlerinde sivilce çıkartmaca” sezonu bu yıl da gecikmedi. Finaller bitmesine ve en başarılı dönemimi geçirmeme rağmen sivilcelerim geçmedi. Bu nedenle de kullandığım ilaç nedeniyle de kozmetiğe küsmüş durumdayım. Kendimi detoksa alıp bu süreci ailemin yanındayken atlatma niyetindeyim.

Bu sürede neler yapıyorum peki, bu postta da bunu paylaşalım?

Ne izledim?

Erkek arkadaşımın Jason Statham sevdası sebebiyle en son Parker‘ı izledim. Jennifer Lopez’e rağmen 120 dakika izlenebilir bir filmdi Parker. Kendisinin trailer’ına buradan, Imdb üzerindeki page’ine de buradan ulaşabilirsiniz. Sinemaya gitmeye karar verip de henüz film seçememiş olanlar için rehber olabilir her ikisi de.

Dizi olarak bu aralar sadece Supernatural ve Suits’e devam edebiliyorum. True Blood, Dexter gibi favorilerimin sezon arasından faydalanıyorum aslında biraz da 🙂

Ne dinledim?

Birkaç gündür tek bir şarkıya takılmış olsam da bugünün mood swing’ine uygun iki şarkım vardı aslında;

Durgun ve düşünceli olanlar için bugünün şarkısı:

Enerjik bir güne uyananlar için de sıradaki gelsin:

Ben aynı gün içine ikisini de sığdırdım, umarım sizin modunuz için de uygun bir tanesi vardır.

Leave a Reply

