Cecile – Shine Rouge

Ankara’dan ayrılırken alışveriş yapma fırsatım olmadığından şeftali tonlarında aradığım ruju dönüşe bırakmıştım ancak şehir dışına yapacağım yolculuğu düşününce “Neyse buradan alayım artık” dedim ve ilk defa Cecile’e ait bir ruju denedim.

image

Aradığım tona en yakın ruj bu olduğundan aslında benim istediğimden daha kahverengi bazlı olmasına rağmen aldım. Shine Rouge serisinin çıkış tarihine dair bilgim yok fakat renklerin diğer serilerine göre inanılmaz parlak.

image

Renkler için tekrar özür diliyorum aslında amacım dudaktaki haliyle gün ışığında fotoğraflamaktı ancak şu an Bursa’da yoğun yağış olduğu için evin içinde dahi çok karanlık göründü.

image

En azından tende nasıl durduğunu gösterebilirim sanıyorum. Fiyat / performans parametresinde çok başarılı olmasa da Cecile’in farlarından hiç memnun olmayan benim için başarılı bir alışveriş oldu diyebilirim. Farlarında sedefi fazlaca abartan Cecile rujda ise mat sadeliği yakalamış. Ben rujun altına dudak kremi kullanmak zorunda olmama rağmen krem ruju fazla parlatmadı. Keşke ton biraz daha turuncu olabilseydi.

Demek isteyenler için 18.5 TL karşılığında alabileceğiniz bu rujun numarası ise Shine Rouge serisinden C17. Ama benim şahsi fikrim bu fiyata çok daha memnun kalabileceğiniz markaları bulabilecek olmanız. Benimki biraz çaresizlik biraz da aceleden verilmiş bir karardı : )

Leave a Reply

