Sevgililer Günü geldi!

Sevgililer Günü geldi!

Sleeveless dress
chicnova.com

Miu Miu high heel shoes
$710 – flannelsfashion.com

Square ring
$180 – wolfandbadger.com

Face powder
amway.com

H m
$6.30 – hm.com

Christian dior
lordandtaylor.com
Kombinler falan başlamış, moda blogger’ı olma yolunda adım adım
ilerliyorsun diyenlerebir nevi hayır postu oldu bu. Neden derseniz
aslında tamamen kozmetiklerine yoğunlaşarak hazırladığım bir kombin
bu. Nitekim yukarıdaki resimde de görüldüğü üzere moda anlayışım
oldukça düz. Karmaşadan, günlük gelişmelerden çok uzak sade
bir tarzım var. Akşam otururken de “Sevgililer gününde sevgilimin
yanında olsaydım ne sürer, ne giyerdim?” diye düşünürken çıktı bu fikir.
Başlarken tamamen kozmetik olması gerektiğini düşünürken sonradan çok
sade kalacağını ve hayal etmenin zorlaşacağını düşündüm. Elbisesini,
ayakkabısını ve çantasını iliştiriverdim : ) Hatta her şeyi çok sade,
bulunabilir ve ucuz seçtim. Bu cümlede Alexander McQueen clutch’ı tenzih
ederim nitekim görmemle beraber çığlık atmaya çoktan başlamıştım zaten.
Temel olarak eğer ki bir planım olsaydı kıyafet, ayakkabı gibi kombinin
temelini oluşturacak parçalarda çok sade kalmayı tercih ederdim. Oje de
buna ek olarak daha pastel ve sempatik olmalı benim için. Romantik bir akşam
yemeği tasarlamasam dahi, işin eğlence kısmında daha soft bir görünüm
kazanmak mümkün. Yoksa bu elbisenin altına siyah zımbalı Louboutin giyip
siyah ojelerimle vamp bir hava da kazanabilirdim, ama gün şirin olmak, tatlı
olmak günüdür!
Ama ne kadar şirin olursam olayım vazgeçemediğim bir nokta var ki koyu gri
far, dipliner, gözaltında koyu gölgeler. Bence yoğun kırmızı rujlar, mavi bazlı,
yeşil bazlı abartılı makyajlar yerine, yüzün geri kalanında nude kalıp sadece
gözleri vurgulamak çok daha sade bir şıklık kazandırıyor.
Eğer ki sevgililer günü için özel planları olanlar varsa, abartıdan uzak ve tek
vurgulu bir makyaj her zaman daha etkili olacaktır. Bence. Şimdiden o özel günün
güzel geçmesi dileğiyle!
Leave a Reply

