Günün Ojesi – 8

IMG_20130213_134248

Merhaba. Bugün için Sevgililer gününe özel bir şeyler yapayım derken kıyafetimi daha spor seçtiğim için başka bir uygulamaya gitmek zorunda kaldım. Ama bu kez acelem yoktu ve her aşamayı fotoğraflama şansım oldu. Anlatmaya başlamadan önce şiş ellerim yüzünden özür dilerim. Kol içi sivilcelerim için kullandığım kortizonlu kremin bir yan etkisi de ellerde şişme yapması. Ellerimin şişmesindense diğer yan etkileri tercih ederdim ancak bünyem bana nazlı bir oyun oynadı. Bu biraz efektli bir fotoğraf evet, reklam yapmakta kullanıyorum efektleri aslında. Bu noktada belirtmem gereken bir şey daha var ki, postları sürekli akşamları yazsam da henüz gündüzken Instagram’dan o günkü postun konusuyla ilgili bilgi veriyorum. Intagram profilime de buradan ulaşabilmeniz mümkün.

Gelelim bugünkü altın ışıltılarımızı nasıl yaptığımıza:

IMAG0049  Öncelikle bir adet yüz temizleme süngeri alıyoruz. Boyutu, şekli hiç önemli değil. Benim elimdeki 3 tl’ye alıp henüz kullanmadığım bir süngerdi. Bu arada sünger gibi ihtiyaçlarınızı kozmetik alışverişi yaptığınız kişisel bakım marketlerinden değil de Kipa ya da Migros gibi marketlerden yapmanızı tavsiye ederim. Aynı markalar çok daha ucuza bulunuyor.

IMAG0050 Bir makas ya da maket bıçağı yardımıyla bir parçasını kesiyoruz. Bu aslında bu uygulamayı ne kadar sık yapacağınıza da bağlı bir miktar. Mesela ben çok az uyguladığım için süngerin kalan kısmını yüz temizleme işlemini yapabilecek kadar büyük bıraktım.

IMAG0051 Daha sonra tırnağımıza zemin olarak kullanacağımız ojeyi sürüyoruz. Ben dore kullanacağım için kahverengi tercih ettim. Siyah – lame, ya da beyaz – lacivert gibi deneylerde de bulunmuştum. En başarılı olanı beyaz oje üzerine lacivert simle olandı. Ancak benim şu an yanımda sadece dore simlerim var. Belki Ankara’ya döndükten sonra onun da bir postunu yaparız.

IMAG0052 Bahsettiğim dore Flormar’ın Supershine Miracle Colors serisinden. Numarası U01. 

IMAG0053 Daha sonra kestiğimiz küçük parçanın ucuna bu simli ojemizi sürüyoruz.  Ve tırnağımızın üzerine “pıt pıt” yaparak yayıyoruz. Ben tınaklarımın yalnız uç kısmına kullandım ve gittikçe yoğunlaştırdım simi. Tırnak ucuma dopğru üç kat, orta kısımlara iki daha ileriye tek kat tampon uyguladım ve tırnak diplerime hiç sürmedim.

IMAG0054 Sonunda böyle bir görünüm elde ettim.

IMAG0056 Gün ışığında böyle, IMAG0055 giydiğim t-shirt ile böyle durdu.

IMAG0057 Bu arada bu simi kullandığımız parçayı da kesip, bu parçayı diğer uygulamalar için saklayabilirsiniz. 5 ya da 6 uygulama boyunca tekrar bir süngeri kesmek zorunda kalmadan bu parçayı tüketebilirsiniz.

Şimdilik bu kadar sanırım, dediğim gibi gün içinde akşam postlarının örneklerini Instagram’dan paylaşıyorum. Oradan da henüz post’u gelmemiş bir uygulamayı görebilmeniz mümkün. Şimdiden sevgililer gününüz kutlu olsun : )

Leave a Reply

