Teşekkürler!

Image

Bugün aslında burada bir sevgililer günü nailart’ı olacak, üzerine de Golden Rose’dan bir rujun swatch’ını yapacaktım. Ta ki bugün kedimin parazit testlerinin günü olduğu bana mesajla bildirilene kadar. Uzun bir vakti kendisinin kontolüne harcadıktan sonra biraz enerjisizlikten, biraz da ilgi göstermem gereken insanların onları ihmal ettiğime dair yorumlarından dolayı bir günü de kendime ayırayım dedim.

Gece yine dayanamayıp blog’u kurcalarken fark ettim ki 1.000 görüntülemeyi çoktan aşmışız. Hatta tam rakamıyla 1.078 kez bu blog açılmış, postlar okunmuş 🙂 Benim için bayağı erken oldu bu rakam. Henüz yapmak istediklerimi değil yapamamak, kafamda bile oluşturamamışken 2 bine doğru yola çıkmışız.

 

Hepinize çok teşekkür ederim, benim için muazzam bir sevgililer günü hediyesi oldu. Daha nice binlere, daha güzel şartlarda ulaşırız umarım. Benimle, hayatımla beraber büyüyen bir sayfa olması en büyük dileğim, sizin şahit olabilecek olmanız ise bunun en heyecanlı kısmı. Çok teşekkürler!

Leave a Reply

