Yves Rocher Hydra Végètal ve Ginseng Actif

Merhaba, öncelikle verdiğim plansız aradan dolayı özür dileyerek başlayayım. Balıkesir’den Ankara’ya taşınmak, alışveriş, yolculuk falan derken çok fazla zaman harcamak durumunda kaldım, buna ek olarak okul ve staj konusunda yapmam gereken planlamalar da bu sürece sıkıştı ve şimdi karşınızdayım. Bu dönemde kozmetik alışverişi de pek yaptığım söylenemez ancak Yves Rocher’e girip sonunda patladım (: Benim cilt bakımı ile ilgili ihtiyacım olmasa da erkek arkadaşımın siyah nokta problemi nedeniyle birkaç ürünü soracaktık aslında. Daha sonra elimizde 3 adet bakım ürünü kaldı elemeler sonucu ve bu 3 ürünü de aldık. Bu postu özel yapansa bence erkekler için de bir ürün tanıtacak olmam (:

Biz siyah noktalar için bant gibi çıkmış noktaları hedef almak yerine cildi dengelemeyi ve çıkacak nokta sayısını azaltmayı daha uygun bulduk. Nitekim problemi temelden çözmez iseniz sorundan sonra kullanacağınız ürünler de yeterince verimli olmayacaktır.

Ilk olarak ikimizin de kullanabileceği bir cleanser, temizleyici aldık. Cilt bakım ürünlerimizi ortak kullanmasak da bunu ikimizin cildinde de denemeyi ve kim daha çok fayda görürse onun devam etmesini hedefliyoruz. Işte Hydra Vègètal:

image

Bu arada bu postu aplikasyondan yazdığım için fotoğraf boyutları nasıl olacak bilmiyorum, posttan sonra aplikasyona devam edip etmeme kararı alacağım.

Bu ürün nemlendiricili bir temizleyici. Üzerindeki resimden de göründüğü gibi lime aromalı bir kokusu var. Biz karmaya dönük normal ciltler için olanını aldık. Bir şansımız da cilt tipimizin aynı olması. Neyse efendim, kendisinin inanılmaz güzel bir kokusu var. Doğal bileşenli ürünlerin genel problemi kokudur bildiğiniz gibi. Ama bugün tanıyacağımız 3 üründen ikisi inanılmaz güzel kokulara sahip.

Hydra Vègètal makyaj çıkarma vaadinde de bulunuyor ama bence buna fazla aldanmamakta fayda var. En azından alma sebebiniz bu olmasın. Temiz bir cilde uygulandığında (en azından makyajsız bir cilde) nemlendirici etkisini çok daha fazla hissediyorsunuz. Sabah – akşam kullanılabilir bir ürün ama bence günde iki kez kullanmak için biraz yoğun ve ağır bir temizleyici. Ben günde bir kez kullanıyorum, sabahları. Akşam için ise başka bir nemlendiricili temizleyicim var. Erkekler belki günde iki kez kullanabilir ama tanıtacağım bir sonraki ürün gece kullanmaya daha uygun. Ikisini de almaya karar verirseniz Hyrda Vègètal’i günde bir kez kullanmak daha uygun. Bu ürünün fiyatı 24 TL ve 125 ml.

image

Gelelim baylar için bugüne kadar gördüğüm en iyi cilt ürününe, Gel Nettoyant Visage – Ginseng Actif pour Homme. Açıkça bir itirafta bulunmak gerekirse bu ürünü inanılmaz kıskandım, hem kokusu hem etkisi nedeniyle. Bu ürün ginseng ve nane içeriyor. Scrub olarak adlandırılan partiküllü yapıya sahip ve günlük kullanım için. Vaadleri arasında cildi nemlendirmek, yenilemek ve batık kılları çıkartarak daha kolay bir traş sağlamak var. Bizi tavlayan kısmı sonu oldu. Sürekli traş olmak zorunda kalan erkekler için batık kıllar ve cilt kuruması çok büyük problem.

Ürünün inanılmaz güzel bir kokusu var. Zaten erkek arkadaşım kullanırken ben bile sadece kokusundan arındığını hissettim (: Nitekim o da çok memnundu ilk etkiden.

Ben bu ürünü gece kullanmasını önerdim. Bunun sebebi ise içerdiği özü. Ginseng’in teni dinlendiren etkisini hemen kaybetmemek ve açılan gözeneklerinin nefes almasını sağlamak için uykudan hemen önce kullanmasını daha uygun buldum. Hem de çok yoğun olduğundan sabah onu yoran bir temizleyiciye gerek olmadığını düşünüyorum. Hydra Vègètal sabah kullanım için daha uygun, onu güne hazırlayacak nemi verebilir hem de kokusu ve aroması Ginseng Actif’e göre daha hafif. Bu ürün de 24 TL ve 100 ml.

Bu noktada utanarak eklemek istediğim bir detay var. Bu iki ürünü aldıktan sonra bize 3. ürünün ücretsiz olacağı söylendi. Ancak ben lip balm’lar ile meşgul olduğumdan bunun kredi kartı kampanyası mı yoksa Yves Rocher’e ait bir kampanya mı olduğunu kaçırdım. Daha sonra da ne alsak telaşından sormayı unutmuşum ):

image

Hediye olarak seçtiğimiz ürün ise Pure System Clearing Mask. Bu ürünü henüz kullanmadık, o yüzden ilk izlenimlerimi aktaramayacağım. Aloe vera aromalı bu maske için önerilen kullanım ise haftada 2 kere 3’er dakikalık kürler. Bu ürün cildin sebum fazlasını emerek sivilce ve siyah noktaların azalmasına bir de kızarıklıkların dengelenmesine yardımcı oluyor imiş. Henüz kesin bir yargıda bulunamıyorum (:

Bu ürünü eğer tek başına almaya karar verirseniz fiyatı 22 TL. %96 bitkisel içeriğe sahip ve 50 ml‘lik bir tüpte satışa sunulmuş.

Siyah nokta sorunu çeken hanımlar ve cilt bakımı için öneriye ihtiyacı olan beyler için umarım bir fikir oluşturmuştur. Tekrar görüşmek üzere.

Leave a Reply

