Essence – Stay All Day 08

Merhaba tekrar. Bugün okuldan çıktıktan sonra Pelin’le Grattis’e gittik ve yine ihtiyacımız olmayan bir sürü şey aldık. Bunlardan benim için ilki Essence‘in Stay All Day krem farlarıydı. Ankara Bahçeli’deki Grattis’te neredeyse hiçbir şey kalmamıştı.

image

Aslında Essence standına giderken aklımdan ilk geçen Twilight serisi için özel olarak üretilen pigmentlerden almaktı. Ancak bu seriden sadece tek renk kalmıştı ve o da benim pek hoşuma gitmedi. Zaten hali hazırda pigment kullanabilen bir insan değilim, koleksiyon ürünü olarak alacağım rengin de biraz hoşuma gitmesini istemek hakkım diye düşündüm ve hemen oracıkta krem farlara bakmaya başladım.

image

Bu krem farlar 7.99 TL’den 3.49 TL’ye düşmüştü. Muhtemelen ellerinde sadece 2 renk kalan krem farları bitirme derdindeydiler. Ben de hemen bu pembe bazlı mora sarıldım. Kendisinin numarası 08 The Magic Must Go On. Tester’ı olmadığı için kendisini denemeden kutudan göründüğü kadarıyla beğenip aldım. Nitekim tonu hoşuma gitmese de içindeki pembe sedefleri çok sevdim.

image

Fotoğrafta ne kadar göründü bilemiyorum ama nude bir pembeyle iyi uyabileceğini düşündüm. Zaten yarı fiyatına aldığım için de pek üzüldüğümü söyleyemem (:

image

Gün ışığında görünümü de yukarıdaki gibi. Normalde makyajda hiç kullanmadığım tonlar bunlar, ne kadar kullanabilirim ne kadar yakışır hiç bilemiyorum ama alışveriş videolari izledikçe canım da çok çekiyor açıkçası.

Bunu aldıktan sonra hayatımdaki ilk Essence fırçayı da almış bulunuyorum. Daha önce aranızda kullanan var mı bilmiyorum ama ben bugüne kadar hakkında en ufak bir yorum dahi duymadım.

image

Kendisinin bir numarası yok. Smokey Eyes Brush olarak geçiyor ve bildiğimiz blending brush. Fırça beklediğimden çok daha yumuşak çıktı. Kıl dökmesi yapar mı kullanmadan bir yargıda bulunmak zor ancak günlük ve basit makyajlar için 40-50 lira fırçaya ödemek istemeyenler için alternatif olabilir. Ben de bu amaçla kullanacağım.

image

Bu fırçayı almak aklımda yoktu aslında. Indirimli diye aldığım lipstick’in kasada “AMAĞ BU INDIRIMSIZ KIĞ” diyerek itilmesinden sonra almama kararı aldım ve bu fırçayı sordum. 7.5 TL fiyatı olduğu söylendi. Peki dedim ve kasaya yöneldim.

image

Daha sonra aldığım birkaç ürünü de ödeyip çıktım ve fişe baktığımda suratıma bir tebessüm yerleşti. Fırça da indirimliydi ve bana 4.49 TL‘ye gelmiş oldu.

5 liraya günlük bir blending fırçasına sahip olmak çok mutlu etti beni. Fırçadan memnun kalmasam dahi denemek için gözden çıkarılması çok kolay olan bir miktar bu. Bu alışverişte aldığım ojeleri de daha sonra anlatmak niyetindeyim (: Eğer zamanınız varsa en azından bu fırça için Grattis’lere uğramanızı öneririm.

Tekrar görüşmek üzere.

Leave a Reply

