Günün Ojesi – 9

IMG_20130306_115253

Merhaba! Verdiğimiz uzun araya uzun zamandır beklediğimiz bir bebekle son verelim dedim. Bu kez günün ojesini uzun zamandır piyasada var olan ama benim ancak bulabildiğim bir ciciyle gerçekleştiriyoruz.

Bu bebek Essence’ın The Twilight Saga’nın son partı olan Breaking Dawn Part 2 için hazırladığı özel seriye ait. Bu seride nelerin olduğuna şuradan bakabilmeniz mümkün. Benim bir özet geçmem gerekirse allıklar, pigmentler, ojeler, lipstick’ler özel olarak bu filmin konsepti doğrultusunda hazırlandı. Renkler belirlendi ve filmin/serinin fanlarını etkileyecek özel isimlerle etiketlendirildi.

Bu seri elbette çok uzun zaman önce çıktı ancak ben o sırada bundan haberdar değildim. Ve üzgünüm bu ojeye rağmen kesinlikle Twilight fanı değilim (: Daha sonra haberim olduğunda ise Grattis’ler, Watsons’lar çoktan yağmalanmış idi. En son seriye ait birkaç kırıntıyı (Ankaralılar için) Bahçelievler 7. Cadde’deki Grattis’te görmüştüm ancak orada da sadece seriye ait pigmentler kalmıştı.

IMAG0133

Biliyorum, pigment kullanamayan insanlar olarak yalnız değiliz ve bu sebeple kullanmayacağım bir ürünü sırf özel bir üretim olduğu için almayı saçma buldum. Üstelik rengini de hiç sevmemiştim. Ancak dün Pelin ve Ceren’le Kentpark’ın içerisinde bulunan Rossmann’a gittik ve ben orada bu seriye ait ojelerin hala bulunabildiğini gördüm. Bu postu görüp almak isteyeniniz olursa diye, benim bu kullandığım renk dışında Jacob’s Protection ismindeki lacivert bazlı bir oje, A Piece of Forever isminde oldukça yoğun bazlı bir dore halen Rossmann’da mevcut. Benim tırnağımda gördüğünüz ise serinin siyah bazlı glitter ojesi 04 Edward’s Love.

IMAG0134

Bence glitter olmasına rağmen çok sakin ve başarılı duruyor. Fırçası da klasik oje fırçalarına rağmen çok daha kalın ve sürümü kolay. Oje oldukça yoğun ancak tırnağınızda kat kat kalın bir görünüm kazanmıyor. Fotoğraflarda ne kadar gösterebildim bilmiyorum ama içindeki parıltılar grinin aksine biraz daha mavi ağırlıklı.

Ben sadece elimde bu seriye ait bir ürün bulunsun diye almıştım bu ojeyi ancak sanırım favorilerimden biri olacak. En büyük sıkıntısı ise ürünün devamlı üretim bandında olmaması. Yani bir an önce tekrar uğrayıp bir ya da iki tane daha stoklamam gerekecek (: Diğer bir soruna gelirsek glitter ojelerle ilgili olan en büyük sorunumuz, zor çıkmaları!

Sanırım bunun kolay yolunu da bir sonraki postta paylaşmanın vakti geldi bile. Tüm simli ojelerde yaşadığımız temizleme sorunu aslında alüminyum folyo ile kolayca çözülebiliyor. Bunun püf noktaları için sizi biraz daha bekleteceğim. Tekrar görüşmek üzere!

Resimdeki Oje: Essence The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 04 Edward’s Love

5 comments
  1. Vampir kavramının orijinalinde ‘glitter’ diye bir şey yok(diye biliyorum), bunlar hep vampirlik gibi elit bir ırka karşı karalama politikası, bu yakıştırmayı kınıyorum.

  2. Sanırım bu Stephenie Meyer’le ilgili bir problem. Biraz fazla hayalperestmiş :/

  3. Ecem said:

    bende de inglot’un bu tarz bir ojesi var (http://inglotcosmetics.com/644.o2m.nail.enamel.nails/product/13047). özelliği tırnağa nefes alma imkanı vermesi ve tırnağı daha az yıpratmasıymış. ama şöyle bir sorun var ki ojeyi çıkarmaya çalıştığımda ardında kendi renginde bir gölge bırakıyor ve bu günlerce geçmiyor. “o2m” özelliğiymiş buna sebep. altına parlatıcı süreyim, belki bu problem tekrarlanmaz dedim ama sonuç aynıydı. bunu önlemenin bir yolu var mıdır?

    • Ben bu durumla pek karşılaşmadım ama tahmin ediyorum ki yine Sephora’dan falan bulabileceğin “base coat”lar parlatıcıdan daha faydalı olur. Çünkü hem daha yoğun hem de genel olarak tırnak rengi koruma amaçlı kullanıldıkları için bu tarz problemleri önlediklerini duymuştum. Sally Hansen ve Sephora’nın çok başarılı base coat’ları var, bir dene istersen?

  4. Ecem said:

    aa olabilir, kullanmamıştım daha önce hiç. denerim o zaman, çok sevdiğim bir ojeydi bu çünkü. teşekkürleer 🙂

Leave a Reply

