Günün Ojesi – 10!

Aslında bu standart bir günün ojesinden çok Essence’in son koleksiyonu olan The Great and The Powerful OZ’un toplam bir tanıtımı gibi olacak diyebiliriz.. Twilight koleksiyonunu son anda fark etmiş ve istediğim parçaları bulmak için haftalarca dolaşmış biri olarak bu kez eli çabuk davrandım ancak sonuç hayal kırıklığına çok yakındı çünkü OZ Twilight kadar başarılı bir koleksiyon olmamış. İsterseniz günün ojesine bakmadan önce genel olarak koleksiyonda neler varmış bir bakalım;

essence-disneys-oz-the-g

 

Evet, toplamda koleksiyon görünümünü böyle özetleyebiliriz. Ancak (kolyeyi ben gözden kaçırmış olabilirim) Türkiye’deki koleksiyonlarda lip balm’ları göremedim. Resimde çok iyi belli olmasa da göz farları turkuaz mavi, su yeşili ve şeftali tonlarından oluşmakta. Aslında bu ürünler aklımda kaldı. Hazır havalar da ısınmışken su yeşili ve şaftali farlarla güzel ve fresh makyajlar yapılabilir diye düşünüyorum.

Lip Balm‘ları görmediğim için haklarında söyleyebilecek sözüm yok ancak göz kalemleri bu resimdekinden çok daha farklı. Çünkü biri koyu maviye yakın, biri de öyle çimen yeşili değil yine çok tatlı bir su yeşili. Farla neredeyse birebir aynı renkler. Bu göz kalemlerinden de su yeşili olanı kafama koymuş durumdayım. Koleksiyonun fiyat olarak da çok uygun olduğunu belirtmem gerek. Örneğin göz kalemleri 4 TL civarındaydı.

Gelelim krem allığa. Makyajda eyeliner ve oje dışında likit ürünlere pek sıcak bakan biri değilim aslında. Günlük hayatta fondöten de kullanmadığımdan likit ürün kullanımına çok açık değilim. Bu krem allık 9.9 TL olmasına rağmen almayışımın sebebi ise hem renginin bence çok çiğ kalması hem de neredeyse aynı tonlarda ancak daha doygun bir Essence allığımın zaten olması. Ki bence allık da koleksiyonu başarısız kılan etkenlerden sadece bir tanesi. Neden derseniz, Twilight koleksiyonunda gördüğümüz konsepte uygunluk ve karakteristik özellikler bu koleksiyonda hiç yok.

Aydınlatıcı pudra; eğer inceleme şansı bulduysanız internet üzerinde kimsenin beğenmediği bir pudra. Ancak bunun sebebi pudranın kötü olması değil tanıtım şekli. Yani eğer aydınlatıcı pudra olarak piyasaya sürdüğünüz bir ürünün aydınlatıcı özelliği yoksa, kötü bir ürün hazırlamışsınız demektir. Ama bu ürünü sadece pudra olarak tanıtabilmiş olsaydılar, daha başarılı geri dönüşler elde edebilirlerdi. Sırf üzerinde baskı olduğu için bir pudrayı almak da bana pek uygun gelmedi, üstelik tek renkten oluştuğundan bana pek uygun olmayacaktı pudra.

Geldik postumuzun asıl nesnesine, ojeler. Koleksiyonda bulunan ojelerin hepsi “çatlayan oje” olarak adlandırdığımız cracking top coat’lar. Bu nedenle ben de sadece bir rengini aldım çünkü çatlayan oje kullanmayı çok sevmiyorum açıkçası.

IMG_20130329_120305 (1)

 

Benim tırnaklarımda görmüş olduğunuz 04 Winged Wonder isimli renk. Tatlı bir pembe ama dediğim gibi çatlayan oje artık benim sıkça kullandığım ve tercih ettiğim bir ürün değil. Koleksiyondaki diğer ojeler 01 Master of Illusion, 02 Winds of Change, 03 Good Witch, 05 Delicate but Determined isimlerini almış. Dediğim gibi bu renk koleksiyonun  4 numaralı ojesi. Ojeler de 5.5 TL olarak fiyatlandırılmış. Denemek için uygun ancak beğenmediğiniz halde koleksiyon yapmak için yüksek bir fiyat. Nitekim ben de en beğendiğim rengi rafımda durması için satın aldım (:

Siz de Oz koleksiyonu ile ilgili fikirlerinizi paylaşmak isterseniz yorum bırakabilir, İletişim’de yer alan mail’den bana ulaşabilir ya da fikirlerinizi Twitter, Facebook ve Ask.fm‘den iletebilirsiniz (:

Bol güneşli ve iyi haftasonları!

Leave a Reply

