Review: Solait 50 Spf Mattifying Face Sun Fluid

Güneş yüzünden artık vampire dönüşmüş gibi saat 18:00’de güne başlayıp sabaha karşı sonlandırsam da, insan günlük işlerden kaçamıyor, elbet yakalanıyor o zalim güneş ışınlarına. Bir de buna, bu yaz nereden çıktığını anlamadığım “bronz olma” sevdam eklenince benim için en büyük problem biten güneş kremlerim oldu.

Normal şartlarda bembeyaz görünen tenim aslında biraz da buğday. Çünkü hiçbir zaman güneşe çıkıp “kızarıp tekrar beyazlayan” insanlardan olmadım. Bronzlaşabildim (: Ama son 2 yıldır güneş cildimde çok fazla lekelenmeye sebep oldu. O nedenle bu yıl kullandığım Spf derecelerini biraz daha yukarı çektim. Yüzüm için özellikle 30’dan 50’ye çıktım. Bu arada Spf derecelerinin korumayı değil de koruma sürelerini uzatmak için olduğunu belirtelim. Yanı Spf 30 kullandığınız güneş kremi ile 50 arasındaki derecelendirme farkı güneş ışınlarını engellemesi açısından değil, daha uzun süre engellemesi açısından oluşturulmuş. 

Canımıniçi Ceren’le girdiğim Watsons’tan hemen güneş kremi kapayım diye uğraşırken ve Watsons’ın kendi markasına ait 30 faktörlü bir güneş kremini çantaya atmışken, çalışan sayesinde gözüme çarptı Solait markası. Kaynağını sorduğumda ise yine Watsons’a ait bir marka olduğunu söyledi, kontrol etmedim açıkçası. 

IMAG0516Bu minik sadece 50 ml. Ancak ben sadece yüz ve omuzbaşlarım için (evet çok hassaslar napayım :() kullandığımdan bana yaz sonuna kadar yeteceğini düşünüyorum. Bu markaya ait bir de Super High seçeneğimiz varmış, +50 faktörlü ancak benim aldığım Watsons’ta bulunmamaktaydı. 

Yanılmıyorsam kendisine 14 Tl gibi bir meblağ ödedim çünkü indirim vardı. Ama tamamen denemek amaçlı alınan bir üründü benim için. Garnier Solaire Ambre’e ait 50 faktörlük kremim çok büyük olduğundan, çantaya at çık bu krem çok pratik göründü.

PicsArt_1373661142200

 

Ancak sonuçtan ne kadar memnun kaldığımı anlatamam.Üzerinde yazan Light Texture ibaresinin tamamen sözde olduğunu düşünürken, body lotion’dan bile daha hafif olduğunu fark ettim. İz yok, yağlanma yapmıyor, aksine kendisini sürdüğüm zaman, göz bazı kullanmama bile gerek kalmayabiliyor. Benim karmadan kuruya dönük cildim hemen emiyor kendisini ve dediğim gibi, yaz sıcağında yüzünüze dokunduğunuzda yapış yapış bir his bırakmıyor. Oldukça akışkan ve hafif!

 

Çok çok beğendim ve sanırım yaz + kış çantamda gezdireceğim bir yüz koruyucum oldu artık! Üstelik de oldukça uygun bir fiyata.

Eğer servet yatırmayayım ama yüzüme özen de göstereyim diyorsanız, arayışınızı bu üründen yana devam ettirebilirsiniz. Yağlı ciltlerde nasıl bir etki gösterir tahmin edemiyorum ancak benim için mükemmel! 

 

Leave a Reply

