Alışveriş: Essence Me&My Ice Cream Koleksiyonu / Haul: Me&My Ice Cream Collection of Essence

IMAG0580_20130726171800945Merhaba! Sonunda o çok aradığım koleksiyona ait birkaç ürün bulabildim 🙂 Hemen çantaya atıp aldım. Me & My  Ice Cream‘e ek olarak bir de Floral Grunge serisinden lip gloss seti buldum, hemen kaptım. Hepsi çok tatlı, çok sevimli. Sanırım çekmecelerde saklamak yerine aynamın önünde tutacağım hepsini.

Hello! Finally I could find a collection products that i have been searching for a long long time. In addition to Me & My Ice Cream, I bought lip gloss set from Floral Grunge collection. All of them are so sweet. I think, I can not keep them in my drawer. They deserve a place in front of my mirror 🙂

İlk aldığım ürün Me & My Ice Cream’den bir fardı;
The first product was an eyeshadow from Me & My Ice Cream;

IMAG0587_20130726165956068

IMAG0579_20130726165214965Bu cici farın numarası 03 Always on my Mint. İçinde sedefler barındıran su yeşili ve çok açık bronzlardan oluşuyor. Alırken çok ama çok beğenerek almama rağmen pigmentasyonu maalesef çok zayıf. Teninizde sadece hafif bir sedef olarak belli oluyor. Sanırım ben bu farı göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanacağım sadece. 9.95 TL fiyatı.

Number of this sweet eyeshadow is 03 Always on my Mint. It’s a nacreous mint green with light bronze shade. I bought it approvingly but it has a weak pigmentation. It shows like a slight glitter on your skin. I only use it in my inner corners of eyes.It costs 3.9 €.

IMAG0583_20130726165741024

IMAG0585_20130726165846550İkincisi ise benim favorim. Bu cici ışıltılı toplar. Çok güzeller, çok güzel kokuyorlar. Işıltısı ve pigmentasyonu da oldukça yerinde. Ama sanki highlighter olarak kullanmak için biraz fazla pembe tonlu geldi bana. Yine de çok yoğun olacak gece makyajlarında (düğün makyajı vs.) çok tatlı bir hava katabilir aydınlatıcı olarak. Ben kendisini 10.95 TL‘ye almışım.

The second one is my favorite; these glitter balls. They are so beautiful, their smells are incredible! I love its pigmentation and shine. But I think, it’s so pink to use as a highlighter. Still it will be a different touch in rich make-ups like weddings. I bought it for 4.29 €.

IMAG0588_20130726170107892Ayrıca bu koleksiyondan iki de oje aldım! İkisinin rengini de çok sevdim ancak opaklıkları konusunda bir fikrim yok çünkü hiç denemedim 🙂 Yarın ya da sonraki gün kendileriyle bir “günün ojesi” hazırlayıp onlarla ilgili fikirlerimi de ayrıca aktırmak niyetindeyim. Her biri 2.5 TL tutarında ve benim satın aldığım Gratis’te 4 rengi vardı. Ten rengi olan ve daha toz pembeye yakın olanları ben beğenmediğim için bunları seçtim; numaraları da aşağıda! 🙂

Then, i bought two nail polishes in this collection. I love the colors of both but I don’t have any idea about their transparency. Tomorrow or the day after tomorrow, i’m going to prepare “Polish of the day” with them. Each of them costs 1 €, and there are 4 different colors. I prefer these two, because I don’the like the others. Below, you can find their numbers 🙂

PicsArt_1374847383998

IMAG0591_20130726170448743

Son ürün ise, bu koleksiyondan ayrı olarak Floral Grunge‘dan geliyor! Bu tatlı lip gloss seti 3 adet 2 ml’lik üründen oluşuyor. Bir adet parlatıcı, iki adet renkli gloss var kutucuğun içinde. Dudağınızda yapış yapış bir his bırakmasa da pigmentasyonunu çok beğendiğimi söyleyemem. Koleksiyon ürünü olarak saklayacağım için de çok önemsemedim açıkçası! Kutusu, minik tüpleri yeter 🙂 Ben kendisine 8.55 TL ödemişim. Numarası da 01 Kissing me Softly.

The last product is different from the others, It came with Florak Grunge collection. This lip gloss set is formed with three 2 ml-measured tubes. There are one glitter and two coloured gloss in this box. I love the feeling in my lips but I don’t like its pigmentation. But I don’t care very much because I keep it as a collection piece. I paid 3.35 € for it. It has a number that 01 Kissing me Softly.

IMAG0594_20130726170815519

Renklerin duruşunu görebilirsiniz! / Here are the swatches!

Umarım beğenmişsinizdir! Görüşmek üzere! 🙂

Twitter: @burninsupernova

Instagram: burninsupernova

Mail: dilsahdeniz@yahoo.com

Follow on Bloglovin

Leave a Reply

