Review: Rimmel London Apocalips 303

IMAG0629_20130801212254799

Merhaba! Uzun zamandır piyasada olan ancak benim aplikatörlü ve likit rujlara karşı olan önyargım nedeniyle edinmeyi asla kabul etmediğim bir ciciyle karşınızdayım. Rimmel London‘a ait Apocalips serisi ne ruj, ne de parlatıcı olan ürünlerden.  Aslında bayağı bayağı rujmuş da, ben yeni fark etmişim 🙂

Hi! Finally I bought a lip lacquer from Rimmel London. I had a prior opinion about its liquidity but I have to confess that, I’m regretful 🙂

IMAG0630_20130801212445418Ben 303 Apocaliptic rengini aldım çünkü pembe ruj ya da lip gloss sayım oldukça az. Ancak bu denli pigmentli bir sonuç beklemiyordum, evet sanırım günlük hayatta çok nadir kullanacağım bir ruj edinmiş oldum 🙂 Bu renk inanılmaz doygun ve mavi alt tonlu bir pembe. Belki yarın bununla bir makyaj deneyebilirim ama zaten yazın olmaya çalıştığım o doğal insanı hiç yansıtmaz bu renk 🙂

I bought its 303 Apocaliptic color because I don’t have that much pink lipstick. But I did not expect this highly pigmented result. I guess, I don’t use it very much in daily make-ups. This color is incredible saturated and it has blue sub tone. May be, I will try a new make up with it.

IMAG0631_20130801212630005

Aplikatörü / fırçası ile ilgili en ufak bir problem yaşamadım. Açılı bir aplikatör ve bu benim alışkın olduğum bir şey değil. Ancak yine de likit bir ürün için kontrolü yeterince sağladığını belirtebilirim. Bunun yanında oldukça yumuşak ve pamuksu bir hissi var 🙂

I like its applicator / brush. It’s an angled applicator and I did not use to them but I think it’s good at controlling any liquid product. Also it has a soft and cottonous sense.

IMAG0633_20130801212753790

Gün ışığındaki rengini ve opaklığını bu fotoğrafla anlatabileceğimi umuyorum 🙂 Gerçekten beklediğimden çok ama çok koyu, katı ve pigmentli çıktı. Bu elbette ki bir dezavantaj değil ama benim renk seçimim biraz çılgın bir başlangıç olmuş oldu 🙂

I hope I can show its colour and opacity in this photo. It’s really really dark, solid and pigmented than i expected. As a matter of course, it’s not a disadvantage but my color choice has been a crazy start 🙂

IMAG0638_20130801213019838Tüm bunların yanında kalıcılık da oldukça yüksek. Kolumda bulunan ürünü 2 kez L’oreal‘e ait 3 etkili makyaj temizleme suyu ile silmeme rağmen hala izi belli gördüğünüz gibi. Dudağımdan çıkması ise oldukça acı verici oldu bile diyebilirim. Likit bir ürüne göre kalıcılık tavan yapmış neredeyse.

Besides, permanence is very high. As you can see, I wiped away 2 times the product that was on my arm with L’oreal 3 in 1 purifying micellar solution but the mark is still clear. It’s highly lasting as a liquid lipstick.

IMAG0637_20130801214314735Ve son olarak, netlik için özür dileyerek, dudağımda nasıl durduğunu göstermek istedim. Umarım sizin beğenilerinize daha uygun bir renktir 🙂 Benim renk dışında ürünle ilgili hiçbir olumsuz görüşüm olmadı. Sanırım hazır bayram indirimi de devam ederken, Watsons’lardan bolca nude ve şeftali tonlarını edineceğim 🙂 Siz de denemek isterseniz indirimsiz fiyatı 12.99 TL.

And finally, with apology for focus, I want to show how it appears on my lips. I don’t have any negative thought about this product except it’s color. I guess, I’m going to buy more nude and peach tones of Apocalips series 🙂 I paid 5 € for this crazy pink! Hope you enjoy!

__

Twitter: @burninsupernova

Instagram: burninsupernova

Mail: dilsahdeniz@yahoo.com

Follow on Bloglovin

Leave a Reply

