Favoriler / Favorites: #1 Rimmel London Stay Matte Powder

IMAG0658_20130807210341774

Hey! Merhaba biliyorum arayı çok açtım, çok uzattım ama bu sürede hayatımda bazı değişiklikler oldu ve blogu biraz geriye atmak zorunda kaldım diyebilirim.  Bunun için çok özür dileyerek yeni bir seri başlatmak istiyorum: Favoriler. İlk post da hiç vazgeçemediğim pudrama gelsin o zaman; Rimmel London Stay Matte Powder.

Hi everyone! I know it’s been a long time but my life is changing and I released from blog posts. I apologize about it and today, I start a new topic; My Favorites! The first post is going to my essential powder; Rimmel London Stay Matte Powder.

IMAG0661_20130807210450226Bir pudrayı incelemek biraz zor bir iş, çünkü iyi bir pudranın nasıl durduğunu gösterebilmeniz neredeyse imkansız 🙂 Ben de bu pudrayı çok seviyorum. Çünkü hem uygun fiyatlı ürünlerden, hem de yüzünüzde pudra pudra durmuyor, neredeyse tamamen mat. Ancak şunu söylemeliyim ki, çokça likit ürünler üzerine kullanıldığında matlığını uzun süre koruyamıyor.

Reviewing a powder is so hard because you can not show how a good powder look like 🙂 It’s a good pwder according to me, because it’a a drugstore product and it doesn’t look like a corrector and it has a matte finish. But, I have to say that; it can not protect its matte finish upon very liquid products.

IMAG0663_20130807210543849

Güneş ışında biraz turuncu görünüyor ama benim beyaz tenime bile uyum sağlayabiliyor ki hayır 001 Transparent kullanmıyorum. Benim rengim 006 Warm Beige. Şunu da belirtmek isterim ki kapatıcı bir pudra değil kendisi, sabitleme konusunda ne kadar iyiyse kapatıcılık konusunda da o kadar kötü. Ama enfes bir kokusu var, doyamıyoruuum! 🙂

It looks orange in daylight but it suits even my very-white skin. And also I don’t use 001 Transparent color. My color is 006 Warm Beige. I also want to declare that, it’s not good about concealing as much as its finish. But it smells amazing! 🙂

IMAG0666_20130807210824203Bu resimde elimde pudra var ancak ne kadarı görülebiliyor emin değilim. Şahsi tavsiyem bu pudranın çok sıkı tüylü ve büyük bir fırçayla kullanılması çünkü aksi takdirde yok gibi bir şey oluyor 🙂 Yani aslında pek de kompakt pudra değil de toz pudraymış gibi davranmanız gerekiyor. Ama ne olursa olsun tekrar ve tekrar gidip aldığım ürünlerin en başında geliyor. Fiyatı da sadece 13 TL üstelik!

I’m not sure you can notice that, there’s a powder on my hand. My advice is that you should apply it with shaggy brush otherwise, it disappears 🙂 In other words, you should act like you have a dusting powder rather than a compact one. But in any case, it’s on the my repurchased list! It’s almost 5 € in Turkey.

__

Twitter: @burninsupernova

Instagram: burninsupernova

Mail: dilsahdeniz@yahoo.com

Follow on Bloglovin

1 comment

Leave a Reply

