Review: Maybelline Color Tattoo – 03 Eternal Gold

IMG-20130908-WA0006Tekrardan merhaba uzun bir aradan sonra. Biliyorum arayı çok açtım, ancak gerçekten kötü bir dönemden geçtikten sonra şimdi toparlamaya çalışıyorum.  Bugün uzun zamandır tanıtmak istediğim bir ürünle başlayayım istedim; Maybelline Color Tattoo serisinden benim favorim olan 03 Eternal Gold.

Hello again! I know it’s been a long time, but it was really awful period for me and I’m still trying to turn back everything. Today, I want to start with a product that I really wanted to review for a long time; Maybelline Color Tattoo; 03 Eternal Gold.

IMG-20130908-WA0005İlk çıktıkları andan itibaren gerek bloglarda gerekse Vlogger’lar arasında inanılmaz popüler olan bu seriyi alalı bayağı oldu aslında. Şimdilik bende sadece 3 rengi olsa da ihtiyaç duymam halinde arttırmayı düşünüyorum aslında biraz. Ürün Makeup Forever’ın aksine cam bir kavanozda geliyor ve bu açıdan Mac Paint Pot’lar ile dupe gösteriliyorlar. Sanıyorum ki şu anki satış fiyatı 22 TL.

From the date of to be produced, it’s so popular between beauty bloggers and vloggers. At the moment, I had three colors of these eyeshadows but I am going to have much more. The product comes with a little glass jar by contrast with Makeup Forever. And it looks like a dupe of Mac Paint Pots from in the way of appearance. I guess it costs almost 8.5 € in Turkey.

IMG-20130908-WA0004Eternal Gold oldukça pigmentli ve parlak bir altın. Günlük makyajlar için biraz abartılı olsa da bence gece makyajları için aradığınız baz bu renk olabilir. Gece dahi kahveler, bronzları kullanan biri olarak benim için çokça uygun oldu aslında.  Yapısı oldukça yumuşak, hatta benim için biraz fazla yumuşak. Parmağınızın ısısı ile ipek gibi oluyor. Neden derseniz hemen açıklayayım: normal şartlarda zaten krem far insanı değilimdir. Çünkü göz kapaklarım oldukça yağlıdır. Haliyle krem farlar benim için topaklanma ve bozulan makyaj demek. O yüzden mesafeli yaklaştığım bu ürün yapısal açıdan bana pek yardımcı olmadı, göz bazına rağmen.

Eternal Gold is highly pigmented and shimmery gold. It can be too much for daily make-ups,  but also can be a good base color for nights! It happened a perfect for me because I prefer brown, bronze tones at night. It has a very soft nature. It makes feel like a silk with finger warmth. I am normally not creamy eyeshadow girl. Because my eyelids are very oily. So cream eyeshadows mean ruined makeup for me 🙂 That’s why I’m not feel in love with this eyeshadow as I used a eye base. with it.

IMG-20130908-WA0003Minik bir ipucu gelsin benden: yapısından emin olmadığınız ya da ilk kez deneyeceğiniz bir krem far için mutlaka baz kullanın. Normal makyajlarda olmazsa olmaz olarak görmediğim göz bazı, krem farlı uygulamalarda resmen kurtarıcı oluyor. Maybelline Color Tattoo da eğer kuru göz kapaklarına sahipseniz, sizin için neredeyse kalıcı sayılabilecek bir ürün. Ancak benim gibi iseniz, etrafta dolaşan “mükemmel ürün” önerilerini anlamsız bulabilirsiniz 🙂 Kendisine “idare eder” diyor, blogumuzdan uğurluyoruz 🙂

A little tip from me; You should use an eye base or primer for creme eyeshadows that you’ll use at first time. Primer is not an essential for daily make-ups but it can be your hero with creamy eyeshadows. Maybelline Color Tattoo can be a long lasting product if you have dry eyelids. I can describe it as “not too bad” but it’s not one of my favorites.

Sizler de benim gibi krem far mağdurlarından biri iseniz, çözüm önerileriniz ve önerilerinizi lütfen yorum olarak bırakmayı unutmayın 🙂 Ayrıca Bloglovin, Twitter ve Instagram hesaplarım da aşağıda, tık tık!

If you have recommendations, suggestions and ideas, please leave a comment! 🙂 My Bloglovin, Twitter and Instagram accounts are here, click!

__

Twitter: @burninsupernova

Instagram: burninsupernova

Follow on Bloglovin

Leave a Reply

