Review: Pastel Lip Balm with Shea Butter – 10

IMG-20130910-WA0007Öncelikle bu kadar kötü bir günde bu satırları yazarken oldukça umursamaz ve bencil görünüyorum biliyorum. Ama aklımın hep bir köşesinde devlet terörü ile yaşamını yitiren Ahmet var. Onun hakkında daha fazla yazamıyorum, boğazım düğümleniyor. Kafamı başka şeylere veriyorum. Acım, acımız, kızgınımlığımız, öfkemiz çok büyük. Hep öyle kalacak. 

First of all, I know it’s not a time for beauty stuff. Because today 22 year-old boy was killed during protests in Turkey. The violance of government killed him. Ahmet Atakan was killed by gas cannister fired by police. He was the 6th young man that was hit by Turkish police. 

Biraz kafa dağıtmak için yazdığım bu satırların hemen yan sekmesinde canlı yayınlar, twitter açık. Gözüm kulağım orada, ancak pembe bir şeylere bakmak da gözümü gönlümü açıyor. Bugünkü ürünümüz yanılmıyorsam temmuz ayında piyasaya çıkan Pastel’e ait Shea Yağlı Dudak Balmı.

I’m also watching a live broadcast and following Twitter at the same time because the protests are still going on.  But looking at pink things make me calm. Today’s product is Lip Balm with Shea Butter from Pastel that produced in July.

IMG-20130910-WA0008

Toplamda 4 rengi olan bu ürünün bendeki rengi 10 numarası idi. Çok tatlı bir pembe. Dudağınızda çok transparan bir etkisi olsa da tamamen saydam diyemem. Cam bir kavanozda sahip oluyorsunuz bu ciciye. Kapağın tepesinde bir fırçası var. Fırçasını kullanmadım, muhtemelen de kullanmayacağım ama güzel bir detay olduğu gerçek.

There are 4 different color of this cutie. This color is 10. It’s a really really soft pink. Almost transparent effect it has. It comes with a glass jam. There is a little brush on the top of lid. I did not use this brush, but it’s a pretty detail.

Shea yağını normalde hep saçı için kullanan birisiydim. Özellikle L’occitane’a ait %100 Saf Shea Yağını alıp maskelerimde kullanıyordum. Bu arada kendisi tıpkı hindistan cevizi yağı gibi katı ve beyaz. Bir iki yabancı blogger’ın da kutikülleri için kullandığını duymuştum. Dudak bakımına yardımcı olduğunu bana Pastel öğretmiş oldu 🙂  (Shea Yağı edinmek isteyenler ya da merak edenler için tık!)

Normally, I use Shea Butter for my hair. Especially %100 Natural Shea Butter from L’occitane is most essential product of my hair masks 🙂 It’s stern and white like coconut oil. I heard that a few bloggers use it for their cuticles. (If you wonder Shea Butter, here’s my favorite one! Click!)

IMG-20130910-WA0005

Peki memnuniyet derecem ne? Beklediğimden daha fazla nemlendirdi dudaklarımı. Üstelik hafifçe renk vermesi çok daha büyük bir avantaj benim için. Zaten dudak balm’larını rujlara tercih eden bir insanım. Ama tüm bu Shea iddiasına, özene dayanarak daha uzun süreli bir etki beklerdim. Saat başı tekrarlanacak bir balm benim için sadece eziyet olacaktır. O yüzden çantama bu balm’ı atmama rağmen Burt’s Bees balm’ımı çıkaramadım.

And what’s pleasure level? It moisturized my lips better than i expected. Besides, slightly color that it gave is an another advantage.  But I hoped longer lasting effect because of its Shea Butter bet. I carried my Burt’s Bees balm with this balm.

Bir rengini daha alacağımı sanmıyorum. 9.90 TL‘ye satılan bu ürüne sahip olmak güzel, pakedi, fırçası, şirinliği için. Ama 10 TL verdikten sonra bir tane daha Burt’s Bees edinmenin daha faydalı olduğunu düşünüyorum. Makyaj masası için güzel bir dekorken, Ankara soğuğu için pek yardımcı değil.

I don’t think I’ll repurchase. It’s 3.70 €, and good to have this cutie’s package. It’ll be a godd decor for make-up vanity, but can not be a hero in Ankara’s cold.

IMG-20130910-WA0006Eğer sizin de bu ürün hakkında düşünce, öneri ve şikayetleriniz varsa, lütfen yorum bırakmayı unutmayın! Beni bloglovin, Twitter ve Instagram’dan takip etmeyi de unutmayın 🙂 Linkleri ise hemen aşağıya bırakıyor sizleri öpüyorum.

If you have suggestions, critics or recommendations, please leave a comment. And don’t forget to follow me on Bloglovin, Twitter and Instagram. Kisses!

__

Twitter: @burninsupernova

Instagram: burninsupernova

Follow on Bloglovin

2 comments
  1. gizem said:

    uzun süreli etksi yok mu? kadın bin bir yalanlarla kakaladı o zaman bana bgn 😦
    bana da bekliyorum
    msblueblack.blogspot.com

    • öncelikle geç cevap için çok özür diliyor, ardından da maalesef yok diyorum 🙂

Leave a Reply

