Review: Rimmel London 9 in 1 BB Cream / İnceleme!

rimmelMerhaba! Bugün yine artık bitmek üzere olan bir ürünü çöpe göndermeden nasıl bulduğumu paylaşayım dedim. Rimmel London’a ait 9 in 1 BB kremi 30 ml’lik bir tüpte satılıyor ve yanlış hatırlamıyorsam 15 TL gibi bir fiyatı vardı. Ben kendisini indirim zamanı aldığımdan aslında pek ihtiyacım olduğundan değil, denemek amaçlı almıştım. Şimdi bitmesi için dua ediyorum, o küçücük tüp bitmedi arkadaş 🙂

Hello again! I wanted to review my almost finished BB cream today. If I’m not mistaken, I paid 5.5 € for it. It’s sold with 30 ml tube. I can not finish this little tube, it’s so hard to keep using it. 

Ürün SPF 25 içeriyor ve Light ve Medium olmak üzere iki renk seçeneğiniz var. SPF derecesi sebebiyle aslında yaz için oldukça uygun bir ürün gibi durmakta kendisi, ancak ben kalıcılığı ve renginden memnun olmadığımdan pek fazla kullanamadım.

It includes SPF 25 and you have 2 different color choice; Light and Medium. It looks suitable for summer because of SPF but I could not use it effectively, permanence and color do not please me.

IMG-20130913-WA0005Oldukça koyu, neredeyse koyu bir likit fondöten sayılabilecek bir yapısı var. Bu koyuluğu görünce kendisinden daha yüksek bir kapatıcılık bekliyorsunuz ancak bulamıyorsunuz. Benim için dezavantaj sayılmasa da eğer problemli bir cilde sahipseniz beklentinizi karşılamayacaktır.

It has a whole of intense nature like a liquid foundation. According to its intensity, you can expect higher correction level but it can not afford. If you have a problematic skin, you will not like this BB cream.

Ben oldukça açık bir cilde sahip olduğumdan Light rengi seçtim. Ancak o süreçte tester’ı olmadığından aldığım yerde deneme şansım olmadı. Koyu kalacağını düşünüyordum ancak problem çok farklı çıktı; ürün resmen kırmızı duruyor cildimde.

Because of my ultra light skin, I choosed Light color. I thought that it would be dark for my skin but actually the problem was different; It looked so reddish!

IMG-20130913-WA0004

Elimdeki görünümü bu halde. Ancak ellerim yüzümden çok daha koyu olduğundan uygun görünse de yüzümde güneşin altında kalmışım gibi bir etki bıraktı. Sanırım ürünün pembe alt tonlu, benimse sarı olmamdan kaynaklanan bu problemi yok etmek mümkün olmadı. Üzerine geçilen açık pudralar vs de yardımcı olmayınca kendisini sadece gece kullanabildim.

You can see the look on my hand. But my face is much lighter than my hands. I think the product has rose-pink sub shade but my skin has yellow. Powders could not fix it so I used it only nights.

Bunun yanında çoğu kişi kalıcılığından memnun olsa da bende tam tersi etki yarattı. Resmen tüm sabitlemelere rağmen elimi yüzüme dokunduramadım bile. Üzerini ne kadar pudralarsam pudralayayım, hep bir ıslaklık, bulaşma durumu oldu bende. Yazın kullanılacak bir ürün için daha büyük dezavantaj ne olabilir? Bunun yanında oldukça kuru bir cilde sahip olmama rağmen bu sorunu yaşadım. Yağlı ciltler kendisiyle nasıl barıştı hiç bilemiyorum.

Besides, people liked its permanence but I’m at total opposite side 🙂 All of fixing and powdering process did not work on it. It was still watery. If my ultra dry skin is beset with this problem, oily skins can be confronted with worser ones. 

IMG-20130913-WA0003İçeriğini yukarıda bulabileceğiniz bu ürün benim için “tekrar alınacaklar” listesinde değil. Hele ki Misha, Pure Beauty gibi oldukça başarılı BB kremleri deneyen biri olarak daha fazla acı çekmeye razı değilim.

You can find its contents above. It’s not on my “repurchasable products” list. It can not compete with Misha or Pure Beauty’s BB creams. 

Peki ya sizin bu ürün hakkındaki düşünceleriniz ya da önerileriniz neler? Lütfen yorum bırakmayı unutmayın. Tabii bir de, takip etmeyi sakın atlamayın! 🙂 Güzel haftasonları!

If you have critics, recommendations or thought about Rimmel London BB Cream, please leave a comment! And don’t forget to follow me 🙂 Have a good weekend!

__

Twitter: @burninsupernova

Instagram: burninsupernova

Mail: dilsahdeniz@yahoo.com

Follow on Bloglovin

Leave a Reply

