Ecotools Başlangıç Fırça Seti / Ecotools Starter Kit Brush Set

IMAG0740Herkese merhaba. Bugün blogun sanırım ilk fırça postunu yazıyorum. Yalnızca açılı eyeliner fırçası almak için girdiğim mağazadan set almak yalnız bana özgü değil biliyorum. Ancak makyaja biraz biraz giriş yaptıysanız fark ettiğiniz en büyük problemin fırçaların asla yetmemesi olduğunu çoktan öğrenmişsiniz demektir 🙂

Hello all! I guess, I’m writing the first brush post of the blog. As you know, brushes are never enough 🙂 I wanted to buy an angled eyeliner brush but I bought a brush set!

IMAG0742Bilmediğim bir kozmetik markasına ait açılı fırçaya 30 lira vermem için beni ikna etmeye çalışan satış görevlisini bir hırsla savuşturup, günlü kullanım için favorim olan Ecotools’lara geçtim. Ancak benim gittiğim Watsons’ın küçüklüğünden mi bilmem, tekli olarak sadece allık fırçası bulabiliyordunuz. Ben de “fazla fırça kimseyi öldürmez” diyerek bu 6’lı seti attım sepete.

But I could not find a single eyeliner brush from Ecotools in nearby drugstore that I choosed this set.

IMAG0741Bu set bez bir çantayla geliyor ve çantanın 2 ayrı bölmesi var. İlki resimlerde gördüğünüz fermuarlı bölüm, ikinci ise arkadaki bu zımbalı bölüm. Sanıyorum ki bu zımbalı bölüm fırçalar, fermuarlı bölüm ise ürünler için tasarlanmış. Ancak bez olması nedeniyle çok kullanışlı olduğunu düşünmüyorum. Şu anda Esteé Lauder’e ait pembe plastik bir makyaj çantası kullanıyorum ve kirlendiğinde bir ıslak mendil temizlemek için yeterli oluyor. Bez üzerinden leke çıkarmak çok daha zor olacaktır 😦

This set comes with a tote bag and includes two parts. The first one, as you can see, is zippered transparent part. The second one is back buttoned part. I guess, buttoned part is for brushes and zippered part is for products. But I don’t suppose that tote is not an useful material for makeup bags. Now, I’m using a plastic bag from Esteé Lauder and wet wipe can clean it. But tote bags need to be washed.

IMAG07436’lı setin ilk fırçası bir kaş ürünü. Fırça ve taraftan oluşan çift taraflı bu üründen bende kaç tane oldu atık sayamıyorum. Çok beğendiğimi söyleyemem. Neden derseniz, elimde MAC’e ait bir kaş seti var ve evet o adamlar bu işi iyi biliyor 🙂 Yine de sanırım makyaj çantasına atıp arada toparlanmak için çıkarmaya uygun görünüyor.

The first brush is a brow product. I have several brow comb and brush. I really don’t like it because I have a brow set from MAC and I am fan of it.

IMAG0744

IMAG0745Gelelim bu seti almama sebep olan parçaya. İşte bu bebek setin içindeki eyeliner fırçası. Oldukça yumuşak bir dokunuşu var. Ancak benim aradığım daha sert dokulu bir fırçaydı, neden derseniz şu an kullandığım jel eyeliner giderek sertleşti ve artık onu uygulayabilmem için daha sert bir fırçaya ihtiyaç duyuyorum. Yine de bu fırçayı henüz açmadığım eyeliner’lar için saklayacağım.

The eyeliner brush is the reason why I bought this set. It has a soft touch. But I’m looking for more stern one because my gel eyeliner has became hard so I will keep this brush for my unopened eyeliners.

IMAG0746Setteki far fırçası ile devam ediyoruz. Benim alışkın olduğum far fırçalarından biraz daha kalın bir far fırçası. Açıkçası dumanlı bir makyaj yapacağım zaman tercih edeceğimi düşünmüyorum. Daha ziyade tüm göz kapağıma uygulayacağım tek renk makyajlarında favorim olabilir ama. Oldukça yumuşak bir yapısı var. Bence farı biraz yutan bir fırça ama dediğim gibi, bazen bunu umursamayacak kadar temiz fırçaya ihtiyaç duyduğum zamanlar oluyor 🙂

We go on with eyeshadow brush. It’s grosser than I used to. I will not prefer it for smokey eye makeups. I think it’s suitable for one color makeups. It has a soft toch too. I think it absorb eyeshadows negatively but additional clean brush won’t hurt you.

IMAG0747Benim setteki favorim ise bu kapatıcı fırçası. Normalde kapatıcıyı parmak yöntemi ile kullanan bir insanım ancak beni bundan vazgeçiren bir fırça oldu. Ne kadar yoğun bir yapısı olursa olsun kapatıcınızı çok güzel dağıtıyor ve bildiğiniz gibi, kapatıcıyı fazla dağıtmak onun tüm amacını yok eden bir uygulama. Fakat bu fırça ile hem doğal hem de kapatıcı etkisini yok etmeden dağıtmanız mümkün. Bu fırçayı fondöten için kullananlar da varmış, ancak ben fondötenin fırçayla iz bıraktığına inananlardanım. Makyaj süngerleri kadar kusursuz bir dağılım veremiyorlar maalesef.

My favorite in this set is concealer brush. Normally, I use my fingers to apply a concealer but it deters me from my fingers. No matter how it is solid, it brushs magically. Some bloggers use this brush for foundations but I believe that brushes leave a trace on your face. Make up sponges are better about it.

IMAG0750Setteki son ürün ise bir allık fırçası. Bu benim Ecotools’a ait üçüncü allık fırçam oldu. Bayılıyorum! Hem pudra hem de allık için uygun bu fırçaları sevmeyen de vardır elbet ama en azından bir tanesi benim çantamdan hiç eksik olmuyor. Kullandığımdan beri kendilerinde hiçbir şekilde kıl dökme problemi yaşamadım.  Ecotools fırçalarda hiçbir şekilde hayvan kılı kullanılmıyor ve sapları da geri dönüştürülmüş bambularla yapılıyor.

The last brush in this set is for blush. It is my third blush brush from Ecotools. I love it! I use it both powder and blush. These brushes never lose their hairs. Ecotools never use a real animal hair and they choose recycled bamboos for their brushes.

Ben bu sete yanılmıyorsam 40 TL ödemiştim. Bildiğiniz gibi fazla fırça göz çıkarmıyor 🙂 Önerileriniz ve görüşlerinizi yorum olarak bırakmayı, bir de takip etmeyi unutmayın tabii! Öpüyorum.

I spent almost 15 € fot this set. If you have suggestions, recommendations, please leave a comment! And don’t forget to follow me. Kisses!

__

Twitter: @burninsupernova

Instagram: burninsupernova

Mail: dilsahdeniz@yahoo.com

Follow on Bloglovin

Leave a Reply

