Review: Pastel Spring Blush On 10 / Allık İncelemesi

IMAG0769Merhaba, bugün sonunda birkaç gün önce bulabildiğim bir allıkla devam edeceğiz. Bütün bloggerlar aslında hakkında o kadar çok şey yazdı, o kadar bahsetti ki, ben pek uzatmayacağım.  Pastel bu baharda iki renkten oluşan Spring Blush On serisini piyasaya sürdü. Ancak sınırlı sayıda üretildiklerinden ben ancak bulup da edinebildim.

Hello again! Today we’re gonna continue with a blush which has been searched by me for a long time. Bloggers and Vloggers talked so much about it. This spring, Pastel introduced its “Spring Blush On” collection, and it was limited edition so I’ve just found!

IMAG0772Çok tatlı makarona benzeyen paketleri, içindeki kabartması ve kolay taşınabirliği açısından inanılmaz güzel bir düşük fiyatlı allık olduğunu düşünüyorum. 5 gramlık bir pakedi var. Açık konuşmak gerekirse ben hep şeftali allık insanıydım. Ve bu ürün benim ilk pembe allığım oldu.

Its package looks like a macaron. I love the color, the relief and its portable cover. The product is 5 grams.  To be honest, I’m totally peach-blush girl. This was my first pinky blush.

IMAG0774Rengi sizi korkutmasın, şu an yüzümde maske olduğundan kendi yanağımda gösteremedim ancak pigmentasyonu yüksek değil.  Bana pek pembe allık yakışmıyor sanırım ama yine de kullanacağım gibi duruyor. Zaten 5 gram bitirmesi oldukça kolay bir miktar. Ürünün şeftali olanı 15, bendeki bu pembesi ise 10 numara olarak geçmekte. Zaten sadece 2 tondan oluşmakta bu seri.

It doesn’t have high pigmentation. I think, pink blushes don’t fit me but I’m going to use it. The peachy one is called number 15 and this pink one is 10. Anyway, only 2 colors create this collection.

Pastel aslında bu allıkları biraz Tarte allıklara benzetmiş, fazlaca benzetmiş hatta 🙂 Ama onların aksine sadece iki renk olarak piyasaya sürdü. Ben şeftali allık koleksiyonumdan artık bıktığımdan, sadece bu tatlı pembeyi edindim. Ürünün belki de tek dezavantajı fazlaca tozutması olabilir. Fiyat/performans oranına baktığımızda yine de uzun bir süre elim ilk bu bebeğe gidecek gibi duruyor!

These blushes reminds me the Tarte ones. The only disadvantage of this blush is raising dust. But price/performance ratio is very high. I love it!

Lütfen yorum bırakmayı ve takip etmeyi unutmayın! Öpüyorum!

Please leave a comment and don’t forget to follow me! Kisses!

__

Twitter: @burninsupernova

Instagram: burninsupernova

Mail: dilsahdeniz@yahoo.com

Follow on Bloglovin

Leave a Reply

