Noel Ruhu! / Christmas Soul!

Merhaba, bu aralar hem Noel’le hem de yeni yıl ıvır zıvırlarıyla kafamı doldurdum ve hayır, halen bir yılbaşı planım yok 🙂 Hasta yatağımdan alışverişe gidemesem de en azından neler alacağımı kararlaştırmak için Pinterest’e girdim, çok güzel ciciler seçtim! Hepsini topluca tam olarak burada görebilmeniz mümkün!

Hello all, in these days I’m so busy with Christmas and New Year Eve stuff and still i’ve got no plan for them haha. I could not go for shopping but I can decide what I want in my warm bed. So I picked so lovely pieces for you in Pinterest. You can see all of them “here“!

64159a7205e7f4f3101570c4bebb73ca Benim için yılbaşının tek vazgeçilmezi yeşil ve kırmızı renkler sanırım 🙂 onlarsız olacağını düşünmüyorum. Bunun yanında bir de ışıklar var, yılbaşına ait o aydınlığı çok seviyorum.

I think green and red are most essential parts of Christmas, I can not imagine without them. Besides, there are lights, I live the shine of malls and streets.

Ve en çok sevdiğim kısım, mumlar! Yankee Candles karnımı acıktırıyor, kokularına bayılıyorum. Ancak bana yurtdışından geldiğinden ve artık bitmek üzere olduklarından şimdi nereden alacağımı bilemez haldeyim. Yanılmıyorsam geçen yıl Tepe Home‘da varmış, şöyle bir toparlanayım hemen sizin için bakıcam!

Annnd my favorite part; candles! My favorite is Yankee Candles, they make me hungry. It smells delicious and looks yummy!

9c82dcfaaf24612817a658a99c5c2d74

Yılb7bcb21e6ab770f3504a2c3479a515f88aşı ağacı için büyük ve çok süslü beğenileri olanlardansanız bu konuda pek anlaşamayabiliriz. Ben ise daha minik, daha düz süslenmiş ama aydınlık ağaçları tercih ediyorum, hatta bazen bunlar bir ağaç bile sayılmıyor, dal diyebiliriz. Ben hemen solda gördüğünüz tasarımların daha şık olduğunu düşünüyorum, hem evde yapması da oldukça kolay! Sanki o devasa yeşil çamlar biraz demode kaldı gibi…

If you are a big-luxurious-christmas-tree person, we may not agree on this point. I prefer more tiny, simple but luminous ones. And sometimes they can be just a few rods rather than a tree. I believe that these ones are more stylish! Also it’s so easy to do it yourself. Huge, green christmas trees is becoming old style, sorry haha!

2d1288ca08a2a4c78e65a0e361afd014

Bilenler bilir, keçe ile çok uğraşır sürekli bir şeyler yaparım ben. Sanırım bunlara başlamanın zamanı geldi yine, arkadaşlarıma küçük süsler hediye etmeyi planlıyordum zaten. Üstelik örneğin yukarıdaki süsleri yapmak o kadar kolay ki. Sadece temel kullandığınız keçenin kalın, diğerinin ince olmasına dikkat etmeniz gerekecek 🙂 Daha sonrası zevkli dikiş işi! Yılbaşına dair her şeyi çok seviyorum, tarçın kokusu dışında! Hep beraber onun yerine portakal kullansak, portakallı çaylar kurabiyeler yapsak olmaz mı?

I’m planning to prepare homemade gifts for my family and friends! These pieces are so easy for DIY! You should your base mat gross and the top one is slim. I love everything about Christmas except smell of cinnamon. I make a proposal about using orange! Sure about orange teas or cookies will be better!

Tüm seçtiklerimi görmek için “buraya“, to see all my pins “here“…

__

Twitter: @burninsupernova

Instagram: burninsupernova

Pinterest: burninsupernova

Follow on Bloglovin

Leave a Reply

