İnceleme / Review: L’oréal Skin Perfection BB Cream


IMG-20140211-WA0004
Öncelikle merhaba evet aylar sonra kavuştuk 🙂 Hemen son zamanlardaki göz bebeğimi buraya koyup kaçayım istedim. Denediğim en güzel BB krem olan L’oréal Skin Perfection serisine ait bu balm benim için vazgeçilmez oldu bir haftada. Aslında seri çıkalı çok uzun zaman olmadı bildiğim kadarıyla, ancak BB kremden o kadar memnun kaldım ki sanırım en kısa zamanda koşup cilt serumunu da edineceğim.

Lastly hello again! I want to leave my favorite skin product recently. It became essential for my makeup bag in a week. I can’t wait to buy its skin serum!

IMG-20140211-WA0003Resimden de görebileceğiniz gibi oldukça katı bir yapıya sahip aslında. Özellikle Rimmel London, Garnier ya da Nivea’dan alışık olduğumuz o likit yapıyı bu üründe bulmak zor. Kapatıcılık konusunda büyük vaatlerde bulunup sonra sizden şikayet duymak istemem. Ama kendisine ait en büyük vaatlerden olan “cilt tonunu eşitlemek” başarılı olduğu konu. 24 saat nemlendirmek, ciltteki pürüzleri gidermek diğer faydaları. Tamamını deneyimlemeden bu yazıyı yazmak istemezdim aslında ama memnun kalınca biraz heyecanlandım 🙂

As you see, it’s almost solid. As compare with Nivea, Rimmel London or Ganier BB creams, it’s more intense. I am not so assertive about its concealing ability. But it’s so good at reducing the appearance of pores. It hydrates 24 hours, evens and brightens skin tone, refines skin texture according to L’oréal.

IMG-20140211-WA0006Ben kendisinin açık tonunu edindim. Açıkçası bu bile biraz bana turuncu kaldı ama zaten cilt tonumdan daha açık pudra kullandığımdan, yapay durmuyor. Ciltte yapış yapış bir his bırakmıyor.  Özellikle Rimmel London’da beni çok rahatsız eden bir şey vardı ki o da pudrayı kabul etmeyişi. Bu üründe o sıkıntıyı da hiç yaşamadım.

I got its light tone. Even its lightness, it’s a little bit orange-coloured for me. But i love its feeling. (not sticky)

IMG-20140211-WA0002Son zamanlarda çokça cilt problemi yaşayan biri olarak sürekli kullanımda yaratabileceği tehlikeler hakkında fazla bir bilgi veremeyeceğim ancak yağlı bir ürün olduğu gerçek. Çok yağlı ciltlere uygun olduğunu düşünmüyorum.  Ama kullandıktan sonra da herhangi bir alerjik reaksiyon gösterdim diyemem.  Üstelik SPF 25 içermesi de güneşin kendini gösterdiği bugünlerde büyük kolaylık.

Here’s the ingredients. I do not experience any allergic reaction but I have  to say that it’s so oily product. And the most beneficial part is absolutely SPF 25.

Fiyat bilgisi veremiyorum malesef toplu bir alışveriş sırasında edindim ancak bildiğim kadarıyla şu anda Watsons’un Sevgililer Günü indirimi sebebiyle şu an kendisi %25 indirimle satılıyor.

 

__

Instagram: @burninsupernova

Twitter: @burninsupernova

Mail: dilsahdeniz@yahoo.com

Vitringez: http://www.vitringez.com/blog/author/dilsahdeniz/

Pastırma Yazı: http://pastirmayazisarkilari.wordpress.com/

Leave a Reply

