100 Happy Days: Day 1

10257670_10152114551578807_4840350414465151180_n

Merhaba tekrardan! Kozmetik dışında bir konuyla burdayım; 100 Happy Days projesine daha önce rastladınız mı bilmiyorum. 100 gün boyunca gün içinde mutlu olduğunuz bir anı / objeyi / kişiyi fotoğraflayıp istediğiniz sosyal medya sitesi aracılığı ile paylaşıyorsunuz. Bu beyler sizin nickname’inizi kayıt esnasında aldıklarından, sizi kontrol ediyorlar. Ben bugün başladım, şimdiden yarın beni mutlu edecek şeyin hayalini kuruyor buluyorum kendimi yey ^^ Ben paylaşmam derseniz, her gün bu beylere mail atmanız da mümkün. Böylece gizliliğiniz korunuyor.

Bu benim ilk gün resmim, artık her gün sanıyorum ki buradan da paylaşacağım. ODTÜ Devrim Stadyumu’nda çok sevdiklerimle bol bol dans ederek geçirdiğim bir gün oldu benim için. Çok keyifli ve kahkahalıydı. Hep böyle devam eder umarım ^^ Projenin sitesini de ekliyorum ki, belki siz de dahil olmak istersiniz?

 

Hi again! Today I started 100 Happy Days project today. The main idea of that project is to share your most happiest moment / object or person via social media. You must put your nicknames to project registry so they can check you. If you do not share your photos in public, you can send them via e-mail. This is my first day photo. It had been a long day dancingly and laughingly. I hope it goes like that.

100 Happy Days

__

Instagram: @burninsupernova

Twitter: @burninsupernova

Mail: dilsahdeniz@yahoo.com

Vitringez: http://www.vitringez.com/blog/author/dilsahdeniz/

Pastırma Yazı: http://pastirmayazisarkilari.wordpress.com/

Leave a Reply

